fredag 22 februari 2013

Vissna



53/365

342: Vissna





14 kommentarer:

  1. Fin bild men så tråkigt när de vissnar. Det är en vacker blomma.

    SvaraRadera
  2. Häromdagen när mina tulpaner såg ut så där tänkte jag att en duktig fotograf skulle nog kunna göra nåt vackert av de där tulpanbladen. Nu har du gett bevis på det. Vissna tulpanblad blir vackert på foto. Nästa gång ska jag inte bara tänka......jag SKA försöka ;=)

    SvaraRadera
  3. Att gammalt och visset också är vackert är denna bild ett bevis på. Du har fångat de vackra mönstre och linjerna på kronbladen och deras färg blir så fin mot bakgrunden.

    SvaraRadera
  4. härligt! Ser ut som en glad, lekfull delfin! Så vackra mönster på bladen!

    SvaraRadera
  5. Vilka fina färger! Så vackert med ådringen på bladen.

    SvaraRadera
  6. Oerhört vackert foto, så fina färger och vackra mönster i blomma och duk. Blombladen ser nästan broderade ut! Som en tavla :)

    SvaraRadera
  7. Som vanligt ett underbart foto, du är himla duktig

    SvaraRadera
  8. Vissna men vackra! Fint foto.

    SvaraRadera
  9. Vissna blommor tycker jag ofta blir vackra på bild. :) Gillar färgerna här!

    SvaraRadera
  10. Vilken vacker bild på vissna-tema, skulle passa perfekt som en tavla :)

    SvaraRadera