onsdag 6 februari 2013

En



37/365

58: En





13 kommentarer:

  1. En "baggebil" sa min son när han var liten!

    SvaraRadera
  2. Nostalgisk bild på bubblan.

    Min första bil var en grön bubbla. Inte någon bra vinterbil precis. En gång frös dörrarna för mej så jag kunde inte öppna dom. Inte heller fönstren gick att veva upp. Bara det lilla sidofönstret gick att öppna och där satt jag och ropade på förbipasserande att hjälpa mej att öppna dörren:=D Kan tänka mej att folk anade en dold kamera i buskarna. Tur hade jag iaf för det kom en vänlig man och hjälpte mej att öppna dörren.

    SvaraRadera
  3. Detta var min dröm bil för många år sedan

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt foto! Som ett vykort :)

    SvaraRadera
  5. Nu ska jag "stilla" din nyfikenhet om vad det var för abstrakt på bilden hos mig....det är en bordslampa i metall. :-)

    SvaraRadera
  6. Åhh, vi har en gul bubbla. I stor version. Undanställd för vintern, men i sommar får den komma ut på vägarna igen!

    SvaraRadera