söndag 10 februari 2013

Hjälpmedel



41/365

113: Hjälpmedel





14 kommentarer:

  1. Hjälpmedel till många godsaker! Vilket fantastiskt fint foto, milda vackra färger mot den kalla vispen och jättefint ljus!

    SvaraRadera
  2. oj oj är det cheescake nu igen! :-)

    SvaraRadera
  3. åh, du kan konsten att få det att vattnas i munnen! Hur kan man dregla av en BILD? Vackert!

    SvaraRadera
  4. Ja tänk vilket bra hjälpmedel det är. Något som är så naturligt att jag knappt tänker på det ;=)

    SvaraRadera
  5. Jag tror det är den vackra tonen i bilden som gör mig så sugen...

    SvaraRadera
  6. Suveränt hjälpmedel det är ju så tråkigt att vispa.

    SvaraRadera
  7. Ett bra hjälpmedel.
    I går använde jag mig av den också då jag blev så sugen på dina mashmallows med choklad och vispgrädde. Inte bra inte, men väldigt gott

    SvaraRadera
  8. Åh, ser ut som hjälpmedel till att göra något gott... ;) Gillar oksärpan som hjälper till att göra vispgrädden ännu fluffigare!

    SvaraRadera
  9. Gott, gott......och snyggt fotat!

    SvaraRadera
  10. Hjälpme....ej ;D
    Vilken frestelse!

    SvaraRadera
  11. Jag kan hjälpa till att äta upp det goda :) Bilden är toppen! Allt ser så soft ut...

    SvaraRadera
  12. Ett ovärderligt hjälpmedel i köket!

    SvaraRadera