lördag 9 februari 2013

Handskrivet



40/365

40: Handskrivet





10 kommentarer:

  1. Jag kommer, jag kommer ......mmmmmmm sååå gott!

    SvaraRadera
  2. läcker komposition (menar bilden!) vackert med handskrivet, har nästan glömt hur man gör, fast jag haft kurser i kalligrafi! Men på min nya telefon kan jag skriva sms för hand som manicken sen förvandlar till skrift! Vad är bakåt och framåt i utvecklingen? Kan dagens barn skriva för hand?

    SvaraRadera
  3. Snygg handstil och komposition.

    SvaraRadera
  4. Ja e det nåt man har en del handskrivet av hemma så är det väl just recept... Önskar jag hade så vacker handstil som dig o sån ordning o reda i fin receptbok!

    SvaraRadera
  5. Fin bildkomposition och prydlig handstil. Baka en kaka, packa matsäck, ta med dig Pysselfarmor och kom hitåt, så träffas vi i Stripa! Men vänta inte för länge, man renoverar och den slitna charmen försvinner.

    SvaraRadera
  6. Fint med handskrivet och betydligt mer lättläst än de recept jag har efter min mormor.

    SvaraRadera
  7. Vilken fin kok/bakbok, det är verkligen något speciellt med handskrivet.

    SvaraRadera
  8. Mums så gott det ser ut. Snygg handstil med, annat än mina kråkfötter!

    SvaraRadera