onsdag 27 februari 2013

Elegant



58/365

57: Elegant





10 kommentarer:

  1. Väldans elegant och stoooooor....värd en förmögenhet :-)

    SvaraRadera
  2. Bling bling! Gillar väldigt många av dina bilder, du tar dem bra och gillar redigeringarna du gör också! Fina och behagliga bilder!

    SvaraRadera
  3. Tack förresten för kommentaren på min blogg (dam)! Blir lika glad varje gång jag ser att någon faktiskt kommenterat mina bilder. Jag har också gått igenom listan många gånger men när jag tittar på andra bloggar så dyker det upp teman som jag inte visste fanns :)

    SvaraRadera
  4. Å så elegant. Afrikas stjärna? ;=)

    SvaraRadera
  5. Elegant och vackert foto, fin bakgrundsfärg som harmonierar med det eleganta objektet!

    SvaraRadera
  6. Å så elegant - härlig lyster i stenen!

    SvaraRadera
  7. underbar bild och komposition! Spännande att försöka se speglingar i de olika slipningarna!

    SvaraRadera
  8. Verkligen! Snyggt ljus och bild.

    SvaraRadera