söndag 17 februari 2013

Ljus och skugga



48/365

181: Ljus och skugga





10 kommentarer:

  1. Mums! Vilken god ljus och skugga :D

    SvaraRadera
  2. tack för tips om schemaläggning! Hittade den under rubriken Etiketter på blogspot! Härliga godisar - har du inte använt dem förut eller blandar jag ihop godiset...?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De har allt varit med förut :) Inte samma foto, men samma söta motiv ;)

      Radera
  3. Gillar ej dessa men gillar din fina bild

    SvaraRadera
  4. Usch nu blir jag ju sugen på varmchoklad, mashmallows och vispgrädde igen :-)

    SvaraRadera
  5. Snacka om att jag blir frestad :-)

    SvaraRadera
  6. Du fortsätter att läska oss med dina läckra bilder :). Snyggt!

    SvaraRadera
  7. hoppsan nu blev jag sugen...tur att jag inte har något godis hemma!

    SvaraRadera
  8. Fin, tänk att nåt så enkelt kan bli en så häftig bild!

    SvaraRadera