tisdag 26 februari 2013

Efter



57/365

52: Efter





15 kommentarer:

  1. En härligt varm bild i bra komposition med handduken som liksom gömmer det mesta av godsakerna.

    SvaraRadera
  2. Mmmmm, så gott det ser ut! Jättefin bild!

    SvaraRadera
  3. Härligt med de olika strukturerna o blekheten. Skört o mustigt på samma gång!

    SvaraRadera
  4. ack, vore det luktbild! Kul att se resultaten efter alla visp/klet/smet-bilder!

    SvaraRadera
  5. Mums, nu blev jag hungrig. Bäst att ta en kvällsmacka innan jag går och lägger mig

    SvaraRadera
  6. Ser så gott ut...
    Kul före och efter bild.
    Jag hade ett annat tema på min före och efter bild men de hörde också ihop på ett sätt...
    Ha det bra!
    Kram Kakan

    SvaraRadera
  7. ingen kvällsmacka nu...ingen kvällsmacka nu....ingen kvällsmacka nu....ingen kvällsmacka nu.....måste jag intala mig själv att det inte ska bli nu efter denna lockande pockande hungerskapande bild!

    SvaraRadera
  8. Känner nästan lukten ända hit :)

    SvaraRadera
  9. Så bra före o efter bilder och gott ser det ju ut också.

    SvaraRadera
  10. Så gott med hembakat bröd. Å jag som trodde att det var semlor på gång.

    SvaraRadera
  11. De ser ju faktiskt godast ut efteråt!

    SvaraRadera
  12. Vilken bra tolkning av orden! Fina foton och som alla innan, man blir lite hungrig....

    SvaraRadera
  13. Jag gillar före-bilden mycket, men blir ändå mer tagen av efter. Åh som det vattnas i munnen nu. Pussar inte de små bullarna varandra också. ;)

    SvaraRadera