tisdag 5 februari 2013

Egg



36/365

54: Egg





13 kommentarer:

  1. hmmm ???

    Nu blir det till att ligga vaken i natt och fundera på vad detta kan vara. :-)

    SvaraRadera
  2. Egg har jag funderat på länge, hur får man det till ett snyggt foto! Lite läskigt också, vasst! Ditt foto är fantastiskt snyggt! Eggen mot träbordet, abstrakt och konstnärligt vackert!

    SvaraRadera
  3. Vad snyggt fotat, jag tror vi hade lite av samma bild-idé :)

    SvaraRadera
  4. Ser spännande ut - eggar fantasin :)

    SvaraRadera
  5. Dina bilder blir bara bättre och bättre! Var ska detta sluta?

    =0D

    SvaraRadera
  6. Snygg macrobild på eggen. Stilrent och vackert. Tror jag sätter upp den på väggen :=)

    SvaraRadera
  7. Brödknivens egg? Smart att kombinera horisontella och vertikala mönster i bilden.

    SvaraRadera
  8. Snygg bild på egget, även om det är svårt att se att det är ett egg

    SvaraRadera
  9. Ja, jag tyckte också först att det såg ut som isberg, haha! Vilken unik tolkning av det här temat. :) Det blir den andra fina tolkningen av Egg som jag har sett, usch, känner pressen nu. ;)

    SvaraRadera
  10. Snygg egg. Läckert perspektiv.

    SvaraRadera