tisdag 12 februari 2013

Instabil



43/365

131: Instabil


Som all valuta!




14 kommentarer:

  1. Ja, valuta är sannerligen instabil idag! Jättesnyggt fotat!

    SvaraRadera
  2. Vilken bra tolkning och fin närbild!

    SvaraRadera
  3. Sant, inte ens metallvärdet är ju stabilt.

    SvaraRadera
  4. Hahaha klurigt! Jag bara ääälskar att kika runt och se alla kluriga lösningar!!! Den här var verkligen oslagbar!

    SvaraRadera
  5. Kul tolkning som sagt. :) Jag tycker att det är lustigt hur många mikroskopiskt små repor det blir överallt på mynt. De hanteras visserligen mycket och ligger ofta i fickor eller bland andra mynt, men ändå...! Haha!

    SvaraRadera
  6. Jag bugar och bockar för en helt underbar tolkning!

    SvaraRadera
  7. Bra tolkning, väldigt fiffigt:)

    SvaraRadera
  8. Jag blir såååå imponerad av dina temalösningar!

    SvaraRadera
  9. underbar tematolkning o fin bild! Kronan är ändå stark nu, så vi tjänar på att vistas i €-land!

    SvaraRadera
  10. Tur det var text under, för 25-öringen ville inte trilla ner hos mig ;)

    SvaraRadera
  11. Bra tolkning igen. Vet inte om det stämmer, men just nu verkar kronan vara stark, eftersom till och med pundet har legat på under 10 kr och det var länge sedan

    SvaraRadera
  12. Smart tolkning! Det går upp och ner, just nu är det uppåt för kronan.

    SvaraRadera