lördag 2 februari 2013

Boktitel



33/365

25: Boktitel


Min alldeles egna Kokbok! 




13 kommentarer:

  1. Kjekt å ha.
    God lørdag.
    Mormor

    SvaraRadera
  2. Bra kockar måste inte bara kunna hålla många bollar i luften och få ihop tiden på alla ingredienser, dessutom måste de kunna läsa upp och ner. ;)
    Med detta vill jag bara ha sagt att bilden gör mig glad. Snyggt!

    SvaraRadera
  3. Den bästa kokboken är den egna samlad med historia och nostalgi :-)

    SvaraRadera
  4. Å vilken ordning...så önskar jag att jag också hade det :)

    SvaraRadera
  5. Hoppas det finns många goda recept där också

    SvaraRadera
  6. Den ser välanvänd ut. Mycket gott i den kan jag ana. Snygg bild :)

    SvaraRadera
  7. Såna kokböcker är mer än guld värld. Vilken skatt!

    SvaraRadera
  8. Sådan kokbok är de bästa!

    Rolig att texten är upp och ner, du är duktig på att tänka utanför ramarna :)

    SvaraRadera