söndag 8 september 2013

Vänskap


251/365

348: Vänskap





10 kommentarer:

  1. Det är bra med en kompis, fast jag föredrar en som inte är på burk ;D

    SvaraRadera
  2. Vattenflaskan är en träningskompis för många. Detta är kanske en avart av det fenomenet? ;)

    SvaraRadera
  3. Åh vad bra tolkat! Läcker bild:)

    SvaraRadera
  4. Bra tolkning och en som liknade en som jag hade tänkt ut för temat, men vi får väl se om det blir det.

    SvaraRadera
  5. Så lustigt! Jag såg en sån där burk i dag för första gången, men den var svart och funderade över namnet. För visst är det väl vanlig Coca-Cola? Fin bildkomposition med burken bara delvis synlig.

    SvaraRadera
  6. ojdå ja den har jag aldrig sett, men kan väl bero på att jag mycket sällan dricker coca-cola än mindre kollar efter det i butik och café ;-)

    SvaraRadera
  7. Fin komposition, bra tolkning.

    SvaraRadera