lördag 14 september 2013

Bjudning


257/365

17: Bjudning



Kaffebjudning vid sjökanten!




12 kommentarer:

  1. Jag tror tyvärr att mitt inbjudningskort till denna bjudning kom bort med posten ;-) Synd, för det ser verkligen trevligt ut.

    SvaraRadera
  2. Tack jag kommer ;-) Ser verkligen inbjudande ut

    SvaraRadera
  3. Härligt, att man kan sitta ute och dricka kaffe ännu.

    SvaraRadera
  4. Nyttigt för själen och gott med kaffe

    SvaraRadera
  5. Härligt, gott och snyggt perspektiv:)

    SvaraRadera
  6. Härligt! Där skulle jag gärna vara med och smaka av kaffet ;=)

    SvaraRadera
  7. Ser inbjudande ut, fast jag inte dricker kaffe. :)

    SvaraRadera
  8. läcker fokusering! Det viktigaste just då!

    SvaraRadera
  9. Kanske enda gången jag tycker att kaffe smakar riktigt gott, på utflykt. Bra med skärpan på det det handlar om.

    SvaraRadera
  10. Kaffetermos är verkligen ett sommartecken. Här har du fångat den i en härlig miljö.

    SvaraRadera