tisdag 19 november 2013

Lav


300/365

172: Lav



Fönsterlav - INTE vitmossa ;)

Se HÄR!





5 kommentarer:

  1. himla snygg bild med alla färgfälten. jag vet faktiskt inte om jag nånsin sett vitmossa. däremot har vi massor av fönsterlav på tomten, så jag brukar ta in lite till adventstaken. det är fint. och snart är vi där.
    aino

    SvaraRadera
  2. Sådär fluffig som den "ska" vara. :)

    SvaraRadera
  3. Härligt mystisk på något sätt. Lärde mig här ett nytt ord, fönsterlav. Jag hade gissat på vitmossa.

    SvaraRadera
  4. För den som har lösa innanfönster är laven till stor nytta eftersom den suger åt sig fukt. Vitmossan fyller nog inte alls samma funktion. Fint med det skuggiga och soliga partierna.

    SvaraRadera
  5. Jomen se det vet jag - "gamla" mullefröken jag!

    SvaraRadera