torsdag 4 juli 2013

Charmör


185/365

34: Charmör





11 kommentarer:

  1. haha, du har då verkligen fångat en kille som ALLA smälter för! Snyggt! Kul vinkling och beskärning!

    SvaraRadera
  2. Dags för en viktig fest. Fin kille och härlig bild

    SvaraRadera
  3. En riktig liten charmör. Han blir farlig på festen, många hjärtan i brand :-)

    Förlåt min frånvaro men nu är jag tillbaka. Tack för dina kommentarer under min bloggtystnad. Semestern är till för avkoppling ;-)

    SvaraRadera
  4. Vilken stilig kille och säkert en charmör men jag hoppas att det bara är på bild han är på sniskan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. *S* JA, jag lovar - det är bara på bild :)

      Radera
  5. Ja vilken liten fin charmör. Snyggt med fotot i svartvitt.

    SvaraRadera
  6. Fin liten charmör. Kul med vinkling och beskärning, och snyggt i svart/ vitt

    SvaraRadera