tisdag 14 maj 2013

Brygga



134/365

28: Brygga





9 kommentarer:

  1. Så härligt det ser ut. En sån brygga skulle jag vilja ha nära mitt hus. Tänk att kunna sitta där och fika på dagarna :)

    SvaraRadera
  2. Stillsamt och vackert. Perfekt för återhämtning

    SvaraRadera
  3. Så stilla och vackert det ser ut.

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker miljö som den bryggan finns vid. Gillar linjerna i fotot.

    SvaraRadera
  5. Vackert. jag tyckte först att det fortfarande var is, men sen ser jag ju att isen har släppt och jag tänka mig att det är otroligt mysigt att sitta där nu när vädret börjar bli lite varmare

    SvaraRadera
  6. En härlig bild som får mig att längta till havet och kanske en båttur i det vackra vädret. Vackert motiv och fin skärpa.

    SvaraRadera
  7. Rogivande och stilla. En plats för avkoppling och energiinhämtning.

    SvaraRadera
  8. Ahaa du kliver upp tidigt och sedan lägger du dig här för att njuta av utsikten ;-)

    SvaraRadera
  9. En vacker bild, så rofylld och fin!

    SvaraRadera